jagalskarjudig

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Elina - 13 juni 2011 19:46

Okej jag gjore några fel men det gör alla. Du gjorde också några fel men jag svek inte dig för det!!! När du svek mig så känndes det som om en man älskade SKIT mycket gjorde slut! Måde dåligt i veckor!! Grät imitt rum när jag var ensam. Lyssnade på låtar om andra som blivit svikna och kämpar dem med. Det har faktiskt hjälp mig. Det var som en tröst.

Det du gjorde fel var att du inte kunde ta mig som jag var!!! Det är svårt att läsa allt roligt du har gjort med dina nya kompisar på Facebook. Du fattar inte hur jävla dåligt jag mår!! Mår skit dåligt! Den ända trösten jag har är musiken.

Vem fel är det nu da? Är det jag sm gjort något? Ellerär det du som inte kan ta folk som inte är exakt som du vill???????????? UNDRAR JÄVIGT MYCKET!!!!!!! Alla små fel var att jag glömde bort vissa saker. Okej! Jag har inte världens bästa minne!! Men..nej fan. Du är inte värld att jag ska skriva om dig här!

Det blir väl ett inlägg i månader om dig!! Om du skulle be om ursäkt nu så vet jag inte om jag kommer förlåta dig...!!!!???

Presentation


Hej! Här kommer jag skriva om mitt jävla liv. Mitt liv var perfetk. Tills 6:an...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards